pondělí 21. listopadu 2011

Ahojte! učení učení učení! opravdu nemám ráda toto zkoužkový období. ještě v mím případě, kdy si k učení sednu asi tak na 5 minut denně a pak se divím jaký mám výsledky. dneska jsem byla líná si udelat jen jednu fotku outfitu. dneska jsem vypadala celkem vtipně :D měla jsem takovou vtipnou náladu:D a co v jak se dneska máte? Nevíe kde bych mohla sehnad nějaký tenisky s kožíškem? jsem bezradná! Ty fotky berte s rezervou jsou z léta nebo z předhozích let, co mi jen tak leží v počítači. Byla jsem tam všude tak hezly neupravená! mějte se pěkně. 





10 komentářů:

  1. fotky jsou hezké;) ta poslední je nejlepší!!:)
    ..s těma teniskama ti bohužel neporadím:/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky :) Jestli ti můžu dát radu v blogování, dávěj větší ty fotky, jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  3. To učenie, učenie, učenie poznám.
    A tie fotky sú naozaj super! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  4. vejška?! ta mě teprve (doufám) čeká za pár let... hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, jak ja chci zpatky leto!! Vim, ze tenisky s koziskem dela Converse, dokonce jsem od nich uz par zimnich modelu videla...

    OdpovědětVymazat
  6. ty fotky sou super :) a teda to tílko, co máme stejné, ti sluší víc! Máš na něj lepší postavu :)
    s učením sem na tom stejně, nemám šanci u toho vydržet víc jak 10 minut. :D a tenisky nevím, zkusila bych možná CCC. :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  7. Nene nejsem na vysoké, jen u nás ve šole se tomu tak říká:D že se delají čvrtletky a tak :D to mě čeká až za pár let! naštěstí! :D Jinak moc moc moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. v CCC jsem nedávno byla a žádné tenisky s kožíškem jsem nezahlédla (ale to může bejt jen zoufalá situace obchodu u nás, nedivila bych se)... vím, že v Deichmannu mají balerínky s kožíškem, což je taky docela praktické.
    a ano, naštěstí za pár let, já mám teď období zápočtu (takže teoreticky by to měla bejt děsná flákačka, zkouškový je až v lednu) a mám toho do nebes.
    http://cristinamaer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Na tenisky s koziskem bych se vysral, poti se v tom capy a pak smrdis jak bezdak co nosi gumaky v lete bez ponosek.

    OdpovědětVymazat