úterý 22. listopadu 2011

Vánoce přicházejí! ;)

Jééj, dneska na mě padla už taková vánoční nálada! Napsala jsem dopis ježíškovi, když jsem se nudila v matice. v pracovkách jsme delali vánoční věci. už se nám to blíží! už jen 33 dní a 5 hodin :D u nás už trošičku napadl snížek jupí! doufám že to tak pujde dál a že už budeme mít pořídnou sněhovou nadílku! ;) a bobování, lyžování, brslení! to bude paráda! ;) memáte pro mě nápad na nějaký nový vlasy? chtěla bych nějakou jinou barvu.? nebo střih? chtěla bych teď nějakou změnu! jo a taky uzž se těším na pečení cukrový! :) taky máte už akovou vánoční náladu? :) Mějte se!  
roztrhám vás na cimpr campr!



Taky jsem se s vámi chtěla podělit s mýma novýma nehtama ;)
 Vánocé ;D

18 komentářů:

  1. bojím!!! :D barva? hnědá ti sluší! ten jelen je bezvadný! a nehty? já má raději trochu kratší a jednobarevné... ale to je je můj trhlý vkus :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,taky už chci sníh a Vánoce...! :D Pěkné fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já už taky cítím Vánoce ve vzduchu, jen mi k tomu ještě chybí ten sníh. A kolik vteřin? Bláázne :D Počkat moment - vážně sníh? JUCH! Vlasi se nech takový jaká máš, líbí se mi ofina :)) Mimo jiné překrásné nehty, jen ti tiše závidím :/

    OdpovědětVymazat
  4. Na mě vánoční nálada každoročně nepadá vůbec. Asi jsem na to už moc velký skeptik. Vánoce opravdu, ale opravdu vůbec nemám ráda, takže tak. Přijde mi, že místo toho, aby si je lidé užívali v klidu, tak se jen stresují nad dárky a cukrovím, protože to nestíhají skloubit s prací. Dříve jsem se těšila, teď to vždycky tak nějak přejdu a neřeším to.

    OdpovědětVymazat
  5. super článek a fotky :) ty nehty sou pěkné, ale já bych tak dlouhý asi nezvládla :D mám vánoční náladu už asi měsíc :D pořád píšu nový a nový seznamy co chci a co komu dám :D žádná změna mě nenapadá, mě k tobě tohle strašně sedí! Ale taky miluju změny, takže být tebou jdu klidně třeba na černo :)
    ADY.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mě teď napadá, že by ti slušely i ostře červené vlasy! :) nebo fialové :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj)) jelikoz si muj follower, myslim, ze bys mela vedet, ze uz muj blog nenajdes na webove adrese outofthesilentplanet.blogspot.com ale na inmyownminds.blogspot.com. doufam ze me budes i nadale podporovat a budes mym followerem i na novem blogu))*

    OdpovědětVymazat
  8. tie cierne nechtiky su paradne!
    Inak ak si sa este nezapojila pozyvam ta k sebe na giveaway kde sa hra o tasku plnu darcekov, zapojit sa mozes tu:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. heh dneska to tusim na vela ludi tak nejak dolahlo:)ah vianoce

    OdpovědětVymazat
  10. haha,pěkná (nápaditá) fotka :) Krásný blog,moc se mi tu líbí :) ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Ty nehty by se mi líbily mnohem víc kratší, ale jinak design fakt super!

    OdpovědětVymazat
  12. Jee ty maš nadherny blog! Maš odomŃa FOLLOW!! :-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ty ftoky jsou všechny 3 skvělé! :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Na blogu mám GIVEAWAY !!

    www.code-of-fashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. ZVEME TĚ NA NAŠI GIVEAWAY http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526878_10150863440996840_916362646_n.jpg Budeme moc a moc rády, když se taky zúčastníš a zkusíš své štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Outfit mi příjde neoriginalni a nemódní, nehty skoro až nevkusné. Navíc hodně nepraktické, nevím jak u tebe, ale ja kdyz mela takove nechty tak mi za nimi zustavalo vzdy hovno kdyz jsem se utrela...nechutné. Jinak zdravím ze Šlapanic a přeji krasne Vanoce.

    OdpovědětVymazat