pátek 18. listopadu 2011

Začátek ;)


Už přes rok sleduju kupu blogů. Každý den čekám až moji oblíbenci přidají článek a těším se co v něm asi bude. Ale celý ten rok přemýšlím, jestli s tím mám začít i já. Nakonec jsem se odhodlala a doufám, že jsem udělala správně. Budu dělat všechno proto, aby se vám můj blog líbíl :) Budu sem psát o módě co nosím, moje fotky outftů, fotografie co fotím, nebo něco, co mě právě v tu dobu zaujme. :) Ještě vám povím něco o mě (postupem se budete dozvídat více a více věcí :)) -chodím do taneční školy, kde tancuju street dance a moc mě to baví-zanic na světě bych to neviměnila nejen kvůli tanci ale hlavně kvůli lidem, kteří mě tam podporují, 5 let jsem hrála na klavír a 8 let na 2 druhy fléten :) mám ráda všechny sporty, v každé volné chvíli si sednu ke kreslení nebo si jdu fotit přírodu. Je mi 15 let :) Tak doufám, žen se vám tu bude aspoň trošku líbit. Zatím to tu absolutně nechápu, tak se snad zdokonalím :) Už vás nebudu vyčerpávat tímto dlouhým článkem :)) Mějte se moc hezky a někdy se tu ke mne stavte :) Těším se na vás :)* 








PS. během prvních pár dnů se tu musím rozkoukat a zjitit jak to tady všechno klape, poté jsem začnu publikovat i nějaké outfitové a zajímavější články :) Pěkný večer

3 komentáře:

  1. Zdravím! jsem zvědavá co z toho bude .) ta ofina ti sluší .D!

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotografie se těším!:)

    a děkuji za komentář,moc mě potěšil

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ofina je hoodne sexy, jen bych mozna trochu pridala rasenky a stinu, mas nevyrazne oci. PS: na jake dva druhy "fletny" si hrala?;) :*

    OdpovědětVymazat