neděle 20. listopadu 2011

..!

Dneska je takový nudný den. Byli jsme u strejdy, bal tam moc příjemná atmosféra :) potom v hornbachu. Odpoledne musím s kamarádkou udelat sopku do přirodopisu. Oprabdu se mi moc chce! A zítra ještě ke všemu píšeme hroznou písemku z matiky. Lomený výrazy jako rovnice! Ufff. Mám nový nehty:) aspon dneska mám nejaký pozitivum. A jak se máte vy? Taky máte tolik učení? :( Mějte se hezky! :)






7 komentářů:

  1. ty návleky jsou super :)

    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. wow, bezva outfit! kabátek je suprový :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabát je užasný ♥
    Šmrncovní zapinání : )

    OdpovědětVymazat
  4. ty návleky se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju, taky ho mám moc ráda ;)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný outfit, sis delala sama, nebo to nekdo nechal u popelnic? Jinak uceni me taky nikdy nebavilo, proto ted delam karieru u McDonalds.

    OdpovědětVymazat